نوشته شده توسط : حسین

کنار درختی مرتفع با برگ های کوچک و قلبی شکل است که میوه های آن با طعم ترش و شیرین، به اندازه زیتون بوده و از عسل آن با عنوان عسل کُنار جهت تقویت قوای جنسی، تقویت مغز و اعصاب، تقویت حافظه، افزایش انرژی بدن و بسیاری دیگر از موارد طبی و پزشکی استفاده می شود.

عسل کنار انواع ویتامین های گروه B، ویتامین C ، آنتی اکسیدان های طبیعی، مواد معدنی و مینرال های ضروری در بدن انسان را تامین می کند. این درخت در مناطق مختلفی از کشور ایران و به خصوص مناطق جنوبی و غربی رشد کرده و عسل تهیه شده از آن علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیاز مردمT به دیگر کشورهای جهان نیز صادر می گردد. آن چیزی که در این مقاله قصد بررسی و ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با آن را داریم، عسل کنار صادراتی و قیمت آن در سال جاری است.

http://divarposhtinablog.tinablog.ir/

http://divarposhroya.royablog.ir/

http://divarposhb88.b88.ir/

http://divarposhblogtez.blogtez.com/

http://divarposh7.7blog.ir/

http://divarposhshop.shoplogger.ir/

http://divarposhb88blog.b88.ir/

http://divarposhfamblog.famblog.ir/

http://divarposharamblog.aramblog.ir/

 

مشخصات اصلی عسل کنار صادراتی چیست؟

مشخصات اصلی یک عسل طبیعی و کاملا مرغوب همواره یکی از مهم ترین و چالش برانگیزترین مباحثی بوده است که در عرصه‌ علوم تغذیه و صنایع غذایی مطرح می شود. عسل کنار صادراتی به علت کیفیت بسیار بالا دارای رطوبت کم و طبعی خنک است؛ بنابراین علاوه بر چسبندگی زیاد از یک رنگ شفاف و یکنواخت برخوردار بوده و رایحه دلپذیری دارد.

میزان قند فروکتوز در عسل کنار بسیار بالا بوده و رنگ آن نیز به صورت عقیقی متمایل به قرمز است. علت این رنگ، تغذیه زنبورهای سل از درخت سدر و یا همان درخت کنار بوده و می‌ توان به عدم وجود حباب های متحرک در میان عسل به عنوان یکی از مهم ترین مشخصات عسل کنار صادراتی کاملا مرغوب اشاره کرد.

http://kafposhyar.yarblog.ir/

http://kafposhlox.loxblog.com/

http://kafposhrahat.rahatblog.ir/

http://kafposhnili.niliblog.ir/

http://kafposhmono.monoblog.ir/

http://kafposhfam.famblog.ir/

http://kafposhshargh.sharghblog.ir/

http://kafposhroya.royablog.ir/

http://kafposhb88.b88.ir/

http://kafposhblogtez.blogtez.com/

 

کشورهای تولید کننده عسل کنار کدامند؟ و مرغوبترین عسل کنار در کدام کشور یافت می شود؟

یکی از مهم ترین مقاصد تجاری عسل کنار در جهان، کشورهای عربی و به خصوص امارات متحده است. این عسل در کشورهای شیخ نشین و به خصوص در میان ورزشکاران طرفداران بسیار زیادی داشته و به همین علت خرید یک عسل طبیعی و کاملا مرغوب از اهمیت بسیار بالایی برای آن ها برخوردار است. کشور یمن یکی از بزرگترین کشور ها در عرصه تولید عسل کنار بوده و هم اکنون بخش قابل‌ توجهی از عسل کنار صادراتی در کشور امارات و بسیاری دیگر از کشورهای عربی را تأمین می‌کند.

http://entekhabshargh.sharghblog.ir/

http://entekhabmad.madblog.ir/

http://entekhabroya.royablog.ir/

http://entekhabblogtez.blogtez.com/

http://entekhab7.7blog.ir/

http://entekhabshop.shoplogger.ir/

http://entekhabb88.b88.ir/

http://entekhabroz..com/

http://entekhabyarblog.yarblog.ir/

در این میان نباید از عسل کنار تولید شده در ایران نیز غافل گردید. کشور ایران به علت مساحت بسیار زیاد و پوشش جنگلی و گیاهی مناسب در زمینه تولید انواع عسل به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده عسل کنار صادراتی شناخته می شود؛ در میان کشورهای ایران و یمن، مرغوب ترین نوع عسل کنار صادراتی در ایران یافت شده و در صورتی که از خلوص مناسبی برخوردار باشد، طعم و رنگ بهتری در مقایسه با عسل کنار یمنی دارد.

http://kafposhsharghblog.sharghblog.ir/

http://kafposhtina.tinablog.ir/

http://kafposharam.aramblog.ir/

http://kafposhmonoblog.monoblog.ir/

http://kafposhyarblog.yarblog.ir/

http://kafposhloxblog.loxblog.com/

http://kafposhb88blog.b88.ir/

http://kafposhshop.shoplogger.ir/

http://kafposh7blog.7blog.ir/

http://kafposhfamblog.famblog.ir/

 

ارزانترین قیمت عسل کنار دنیا، با کیفیت ترین عسل کنار دنیا و پر سود ترین عسل کنار دنیا کدام است؟

با توجه به اینکه کشور یمن مهم ترین بازار فروش عسل کنار صادراتی در سطح جهان را دارا است، عسل کنار ایرانی با قیمت کمتری عرضه شده و بنابراین می توان از آن به عنوان ارزان ترین عسل کنار صادراتی نام برد؛ با این حال عسل کنار صادراتی ایران در مقایسه با دیگر عسل های صادراتی در اقصی نقاط جهان به علت شرایط آب و هوایی مطلوب تر، بسیار مرغوب تر بوده و طعم و رایحه دلپذیر تری نیز دارد.

به علت عدم شناخت عسل کنار ایرانی در بسیاری از کشورهای جهان و به خصوص بازار اصلی آن در کشورهای شیخ نشین، عسل یمنی به عنوان پرسود ترین عسل کنار در سطح جهان شناخته می شود؛ متاسفانه توزیع عسل های نامرغوب در دهه ‌های قبل و صادر نمودن آن به کشورهای حاشیه خلیج فارس، مهم ترین علت کاهش اعتماد کشورهای عربی به عسل کنار صادراتی ایران بوده است.

http://pooster0.rahatblog.ir/

http://pooster0.royablog.ir/

http://pooster0.tinablog.ir/

https://pooster0.blogsky.com/

http://pooster0..com/

http://pooster0.shoplogger.ir/

http://pooster0.loxblog.com/

http://pooster0.yarblog.ir/

http://pooster12300.tebyan.net/newindex.aspx

http://pooster0.niloblog.com/

 

مزایای خرید عسل کنار ایرانی نسبت به عسل کنار ارگانیک یمنی برای خریداران عسل کنار چیست؟

همانگونه که در مباحث قبل بیان کردیم، مرغوب ترین نوع عسل کنار در کشور ایران و به خصوص بخش های جنوبی کشور تولید می شود. این عسل به علت قیمت کمتری که در مقایسه با دیگر انواع عسل کنار صادراتی دارد، به عنوان یکی از پر مزیت ترین عسل های کنار صادراتی شناخته می شود؛ بنابراین شما می توانید با خرید عسل کنار داخلی علاوه بر برخورداری از کیفیت بسیار بالا، این عسل را با قیمت کمتری خریداری نموده و از طعم و رنگ و رایحه دلپذیر آن لذت ببرید.

http://pooster1.rahatblog.ir/

http://pooster1.royablog.ir/

http://pooster1.tinablog.ir/

https://pooster1.blogsky.com/

http://pooster1.loxblog.com/

http://pooster1.shoplogger.ir/

http://pooster1..com/

https://pooster1321.tebyan.net/newindex.aspx

http://pooster1.yarblog.ir/

http://pooster1.niloblog.com/

 

مرکز فروش عسل کنار درجه یک در ایران کجاست؟

زمانی که به سوپرمارکت ها و مغازه های کوچک تر یا عمده فروشی ها و حتی عطاری ها مراجعه می کنید، با قفسه هایی مواجه می شوید که جهت فروش عسل طبیعی در نظر گرفته شده اند. گذشته از این که اغلب این نوشته ها یک تبلیغ محض است، آشنایی با یک مرکز معتبر جهت خرید عسل درجه یک از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود.

عسل کنار به عنوان یک عسل تک گل که در زمره‌ عسل های طبی و دارویی قرار می گیرد، در مراکز ویژه ای به فروش می رسد. برخی از این مراکز، امکان خرید اینترنتی عسل کنار را نیز فراهم نموده و کاربران می توانند از طریق وب سایت های معتبر مبادرت به خرید عسل کنار درجه یک و مرغوب نمایند. یکی از بزرگترین مراکز فروش عسل کنار درجه یک، (اسم وب سایت) بوده و به شما امکان خرید اینترنتی و یا حتی خرید حضوری این محصول به صورت جزئی و عمده را می دهد.

http://pooster2.rahatblog.ir/

http://pooster2.royablog.ir/

http://pooster2.tinablog.ir/

https://pooster2.blogsky.com/

http://pooster2.loxblog.com/

http://pooster2.yarblog.ir/

http://pooster2.niloblog.com/

http://pooster2.parsiblog.com/

http://pooster2.tibablog.ir/

http://pooster1232.tebyan.net/newindex.aspx

 

عسل کنار مرغوب را در چه فصلی و از کجای ایران می توانیم تهیه کنیم؟

برداشت عسل با توجه به نوع گیاه و تغذیه زنبور عسل متفاوت است، به همین علت عسل کنار در نقاط جنوبی تر همچون استان بوشهر زودتر از شهرستان های استان فارس و نواحی معتدل تر برداشت می شود.

معمولاً عسل کنار در نقاط گرمسیر همچون مناطق جنوبی، در اواسط تابستان تا اواسط پاییز برداشت شده و به مرحله فروش می رسد، اما در منطقه ای همچون شهرستان خنج به عنوان مهم ترین قطب تولید کنار در ایران، به اواسط مهرماه تا اواسط آبان اختصاص دارد. شما می توانید عسل کنار مرغوب و کاملاً تازه را در نیمه دوم فصل پاییز از واحدهای تولیدی خریداری نمایید.

http://entekhabtina.tinablog.ir/

http://entekhabtiba.tibablog.ir/

http://entekhabaram.aramblog.ir/

http://entekhabnilo.niloblog.com/

http://entekhabfam.famblog.ir/

http://entekhabdarya.daryablog.ir/

http://entekhabyar.yarblog.ir/

http://entekhablox.loxblog.com/

http://entekhabmono.monoblog.ir/

http://entekhabrahat.rahatblog.ir/

http://entekhabnili.niliblog.ir/

 

قیمت عسل کنار کاملا مرغوب و طبیعی در مقایسه با عسل نامرغوب و تقلبی گران تر بوده و بنابراین مشمول پرداخت هزینه ای بیشتر است. هرگز مبادرت به خرید عسل کنار نامرغوب به علت قیمت بسیار پایین نکنید، چرا که سلامت شما و اعضای خانواده را در معرض خطر قرار می دهد. این محصول را از واحدهای معتبر خریداری کنید! همینک می توانید عسل  کنار اصل را با قیمت مناسب از وب سایت .... به صورت آنلاین و تلفنی خریداری نمایید.

دکور آفیس

فروشگاه رونیا



:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد